Tusen och en natt

2011-05-27 @ 15:35:26Tjenixen! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det okej, har varit sjuk hela veckan och legat hemma i feber och haft tråkigt. Inte okej. Hatar verkligen att vara sjuk. Idag mår jag bättre och febern har lämnat min kropp. Så ikväll ska jag ge mig iväg och träffa lite vänner, skönt! Får se vad vi hittar på, men nåt skoj blir det alltid!

Nästa helg är Elias och jag bjuda på "Tusen-och-en-natt"-fest så jag har börjat titta runt lite på internet efter inspiration till kläder. Är det någon som har ett bra tips? Vi ska ge oss iväg till någon maskeradbutik imorn och se vad som erbjuds. Sjukt kul ska det bli i alla fall, teman borde man ha oftare på fester!

Nu ska jag hitta något fint att skicka till mamma på mors-dag! Önskar att jag kunde vara hos min mama på söndag!

Ha en skön fredag allesammans!

Puss och kram/ Ina

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0