Fågelungen har tänkt att bli stor

2011-05-12 @ 09:26:36Okej, nu måste jag släppa denna jäkligt tunga, jobbiga, hårda sten. Nervositeten är så stor att jag mår illa!
Jag ska flyga till USA, SJÄLV!!! Jag skulle egentligen aldrig ens få för mig att flyga själv, men jag måste!! Jag vill verkligen gära detta och då får man försöka ta sig i kragen. Tänkte försöka hinna boka biljetten idag och sedan fixa allt utöver. Faaaaaan, kommer jag klara detta, flyga från köpenhamn, mellanlanda på Heathrow som sägs vara hur jäkla stort som helst och sen förhoppningsvis hamna i LA.
Jag är en av dem absolut räddaste personerna i denna värld, jag måste ha trygghet och någon till hands. Jag är expert på att tänka på risker och allt som kan hända. Jag måste alltid ha en plan och veta vad som ska hända. Men nu får det bli såhär. Huuu! När jag däremot tänker på hur det kommer vara när jag är framme blir jag helt sprallig och kvittrig! Ett gott tecken antar jag :)

Åhhhh, herregud.. Hm, nu tänker vi på något annat känner jag. Jag är ledig idag och mina planer är att först och främst ta mig upp ur sängen, käke lite och sen åka hem till Storebro. Känner verkligen för en lång promenix med Theo och en tur ut i skogen med Amadeus. Blev inget sånt igår, höll till på lindängsgatan hela dagen och tog mitt första dopp! I pool iochförsig men ändå. Riktigt skönt faktiskt!

Nehepp, upp och hoppa var det.
Ha en bra dag, jag har inte en aning om vädret ännu men vi hoppas på fint :)
/Cicci


Gött att möta en sån här på samma plan till exempel.

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cornelia

du kommer klara det galant Cicci!!! :) Jag lovar, jag har flygit till o från usa 3 gånger nu själv och det går jättebra och alla är jättetrevliga och det är bara att fråga om du känner dig osäker! :) Det är inte något som kan hända som inte går att lösa! :)

Kram!

2011-05-12 @ 21:55:46
URL: http://corneliaemma.blogspot.com
Postat av: Cicci

Tack Cornelia!! :D Fy fasen vad skönt att höra! :) Just nu känns det faktiskt helt okej, jag har lixom försökt förbereda mig mentalt :P

2011-05-14 @ 14:09:03
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0