It's hard do dance with a devil on your back

2011-11-23 @ 22:10:48Jag har hittat ett nytt superduperfavoritband som jag älskar mer och mer för varje dag - asgrymma Florence och hennes maskin. Har lyssnat så ofta jag bara kan i säkert en vecka nu och kan verkligen inte få nog. Ville bara att ni skulle få ta del av denna underbar musik, om ni inte redan fått det. Imorgon ska jag på Veronica Maggio med Ida och Nina, så underbart fantastiskt kul! I veckan har vi även haft besök av en tjej från Dalarna, som antagligen kommer ta över mitt lilla jobb här i Oslo. Känns fortfarande lite overkligt att jag inte kommer tillbaka hit efter jul, men samtidigt väldigt skönt. Och som vanligt har tiden gått fort och det är redan torsdag imorgon. På fredag ska jag förhoppningsvis bara vara bakfull, slöjobba lite och ligga i min soffa hela kvällen. Nu ska jag återgå till att heja på min Messi så att han vinner över Zlatan. Puss och hej!






Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft och har en trevlig torsdag hihi :D!

2011-11-24 @ 15:29:33
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0