Jag ska dansa fastän hjärtat brister, dansa fast du inte är här

2011-11-15 @ 19:16:49






Jag har nu lyckats återhämta mig efter världens bästa helg. I fredags kom fyra av mina finaste vänner hit och vi har utnyttjat varenda liten sekund fram tills de åkte hem i söndags morse. Vi har firat stora jag som fyllde 20 (äntligen!), sett sevärdheter i Oslo, fikat och druckit te, shoppat, ätit middag, fikat lite till och druckit ännu mer te, pratat, skrattat, kramats och haft det allmänt perfekt. Tack för det bästisar!

Det händer så mycket bra nu att jag inte riktigt vet var jag ska göra av alla mina lyckliga känslor! I fredags fick jag kallelse till fystesterna till Polishögskolan, vilket jag verkligen inte hade räknat med, men gud i himmelen så kul! Allt annat är bara allmänt bra. Om cirka en månad flyttar jag hem till Vimmerby tills vidare. Där har jag världens finaste kille som väntar på mig, världens bästa mamma och pappa och i alla fall två vänner (tills Paulina flyttar..)

Exakt vad jag ska göra med mitt liv sedan, vet jag inte riktigt, men det gör inte så mycket. Jag vet vad jag vill (=ska), men jag vet bara inte när, hur, var osv. Jag vill ta ifatt ett långdistansår med min snubbe. Jag vill krama min mamma flera gånger om dagen. Jag vill läsa rättspsykologi och kriminologi. Jag vill jobba och tjäna pengar. Jag vill resa. Jag vill jobba ännu mer. Och så vill jag åka på en volontärresa till Sydamerika eller Afrika. Ja, ungefär så här ser det ut i min hjärna just nu. Drömmar, planer, tankar och känslor.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0