Fakta

2011-11-30 @ 14:44:03Äntligen! Imorgon kör jag mot Eslöv. Det var nog 2 månader sedan jag var där. Får träffa min fina kille igen och ha långhelg, fredag, lördag och söndag ledigt. Det känns att jag är inne på 10:e arbetsdagen i rad. Desperat behov av helg! Min hjärna är slutkörd av både jobb och plugg, för imorgon ska jag våga mig på delprov 4 i rättspsykologi trots att jag inte är i närheten av vad redo betyder. Men det får bli så ändå. Hejja.

Min träning står typ still, vilket är irriterande. Sprang coopertestet, 2km under 10 min, i måndags och klarade mig men fick därefter en snorbombattck och hosta. Ett tecken på att jag borde avstått, men nu vet jag att jag Kan klara det om jag springer så jag vill spy. Det känns... bra. 12 dagar kvar! Ikväll ska jag skivstånga på friskis. Kommer fortsätta trotsa min förkylning tills den försvinner. Så det så.

Övrigt:



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0