Halloween

2011-10-28 @ 15:48:59
Höst, barndom, godis, bus. I helgen är det Halloween. Jag minns förr när man bestämde långt i förväg vad man skulle klä ut sig till och sedan när kvällen äntligen var kommen gick vi ut och härjade med tejp från Olefors Yrkeskläder (jävligt smart, ingen kunde ju lista ut vilka vi var), ägg och toalettpapper. Hur roligt var inte det? Och massa godis och pengar fick man på köpet! Kanske att man skulle ut och göra det och slå två flugor i en smäll. Pax för sceam-masken.

Planerna för helgen är fruktansvärt luddiga. Jag har två önskningar: Sällskap och sötsaker. Sedan kan det väl vara på Chaplins eller framför en tv någonstans. Ullawed blir det på söndag iallafall. Plats finns om någon vill hänga med.

Något mer ointressant? Mina vader är överansträngda vilket betyder att jag inte kan hoppa&skutta på ett tag. Tråkigt. När man väl fått igång träningen ska den gå åt helvete, men jaja positivt tänk! Heja heja. Det är ju fredag.


Halloween år 1568, kanske? Snygga är vi iaf, inte.

Okej, detta är från jul men mamma har ju klätt ut
oss så då är det ungefär samma sak...
Haha, så fulsöt unge som Perskilla har man nog
aldrig skådat. Babajsen.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0