Söt tantbil sökes!

2011-10-19 @ 10:23:29Gomorron, gomorron! :) Vad är detta för väder, inte fasen sticker man ut näsan i onödan. Nu är det verkligen oktober känner jag. Vare sig jag vill eller inte gå ut i detta väder, ska jag åka hem till Amadeus vid 11. Mitt största problem för tillfället här i livet är att jag måste hitta en liten, söt, töntig bil till 1 november. Smått stressigt tyvärr, så pass att jag drömmer om bilar. Nu är Richards såld och vi letar alltså efter en liten billig tantbil. Tips? En sak som gör mig glad är iallafall att några sumsevenare ska packa ihop sig och sina saker och bli norskor för en helg i Linneas lya :) Dessutom vankas det julfest med jobbet i november. Känner på mig att tiden fram till jul nu kommer gå så fort att vi inte ens hinner tänka. Och jag längtar! Som ett litet barn faktiskt, jag vill mysa till det ännu mer än vad jag redan tycker vi har här på Mässhallsgatan. Japp, dem hoppiga inläggen står jag för här i bloggen :) Nu måste jag dra mig. Puss /C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0