Söt, tantig familjemedlem funnen!

2011-10-26 @ 21:28:21Älskar att bli uppringd klockan 7 på morgonen när man egentligen är inställd på sovis. Det var bara till att pallra sig till jobbet i mörkret. Skulle egentligen ha suttit i kassan i denna stund men jag har alltså redan gjort mitt för idag och sitter istället här. Veckouppdatering: Min lille pollis har blivit Vimmerbybo, Jag och Richard har köpt en Clio-bebis Jag mår finfint! En grå bebis har vi alltså köpt, den går som tusan och är pytteliten. :) Känns skönt att äntligen ha sig en egen så jag hoppas verkligen att det kan funka att vi delar på den. Har även tjuvstartat nedräkningen till jul, i måndags var det exakt två månader kvar så jag och Johanna myste loss med Greveholm-tittande. Finalen blir förmodligen imorgon och sedan är tanken att vi fortsätter vi i julens tecken med bland annat Sune och Kapernaum. Har funderingar på att krypa till kojs redan nu. Har noll energi för tillfället. Ja! Så får det bli. God natt, sov gott och Jag SAKNAR er! :) /C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0