Stunder att minnas

2011-10-13 @ 15:20:15
I fredags hälsade han den där på och det var såklart mysigt, som alltid...


men sen skulle han pussas också...


men jag mosade honom mest...


och gjorde fula miner som förstörde alla fina mysbilder...


antar att han tröttnade efter ett tag, det skulle jag också gjort...


Bra tjej det där ju...


men efter det kände jag mig redo för en seriös mysbild...


Snipp snapp snut, så var den helgen slut men vi lever snart lyckliga
tillsammans i resten (?) av våra liv. Jag och min tatuerade hårdrockskille.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Härliga bilder!!

2011-10-15 @ 00:40:06
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0