Varning för megahoppigt inlägg!

2011-09-14 @ 15:54:31

Jag kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag längtar utomlands till riktig stekhet värme. Jag vet, jag kom nyss hem från 30 graders daglig värme men någon svensk sommar fick jag faktiskt aldrig. Typ. Därför dagdrömmer jag ibland om att ta mina pengar, kidnappa Jocke och dra iväg i två-tre månader. Men det får såklart bli sen... Senare. Kanske? Att läsa Fokis blogg varje dag gör INTE saken bättre. Bo i Bangkok med sin pojkvän i världens finaste lägenhet med utsikt man kan svimma av, äta glass och sola hela dagarna... Helt okej för mig. Har kollat flygstolspriser till Kina, Chile, Kambodja, Vietnam, Nya Zeeland och Indien bland annat. Inte så att jag vantrivs i snart iskalla Vimmerby utan pojkvän och bästisar, faktiskt inte, MEN ibland tror jag att jag kanske inte riktigt hör hemma här, trots allt. Men vart jag hör hemma vet jag heller inte. Är hemma där man bott hela livet eller där kärleken håller till eller på en ö mitt ute i ingenstans? Oerhört svårbesvarad fråga. Återstår att se.

I övrigt har jag:


I fredags såg det ut ungefär såhär:






Ja, detta blev värre än jag trodde. Aja, Hejdå nu ska jag fixa mig inför jöbbet!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0