Bildsvep från Nolle-P

2011-09-21 @ 18:30:16
Läkarnas överfadderi

Fadderfjäsk


"Klasskamp" som blev en fyrkamp pga vädret

BMA: s festeri

Kräftskiva


Medsex, läkarnas festeri

Vårt överfadderi som var läskiga!! Till kräftskivan skulle varje Nollegrupp skriva fyra sånger och sjunga för överfadderiet plus att vi skulle baka till dom också.

Välkomstsittning. Olydiga nollor som fuskat med att använda skylten fick straff.

Oralspex, Logopedernas festeri. Skitgrymma!!


Skattjakt på stan. Då dök det upp två från "skitsnacket". De ville att vi skulle baka kladdkaka till dom och lämna på Ärtor och Puschsittningen

Oralspex jycklade på vår Ärtor och Puschsittning

Det gjorde även sjukgymnasternas festeri. (vi hade ärtor och puschsittningen tillsammans med sjukgymnasterna)

Och en bland grupp som kallar sig analspex


Bilderna är inte i ordningen. Utan det är ett bildsvep på några av aktiviteterna vi gjorde under de två Nolle-P veckorna. För er som inte vet vad ett festeri gör, så är det en grupp i varje program som jycklar, dvs uppträder på olika sittningar osv, samt fixar fester. De har skrivit roliga sånger och är jätteduktiga!!

I övrigt kan jag bara meddela att jag trivs bra än så länge i Linköping!! Och jag har bott i mitt korridorsrum i tre veckor snart och det känns bra det också. Visst skulle det vara skönt med eget kök, men samtidigt behöver jag aldrig känna mig ensam. Det är bara att komma och hälsa på när ni har tid!!


/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0