Jag ger inte upp

2012-04-11 @ 18:12:14
Även att det inte är alls många som besöker vår lilla blogg just nu (vilket är helt förståeligt), så tänker jag skriva i alla fall. Sedan jag kom hem från den fina resan jag hade med Paulina, var jag utan internet i en vecka och sedan kom jag av mig totalt. Men mitt behov av att skriva tog över min kropp, så nu skriver jag. Även om ingen läser.

Hemkommen ja, den 24 mars var jag i Vimmerby igen, efter nästan en månad på resande fot, eller fötter, det är ju faktiskt mer logiskt. Jag har ju två fötter och båda var med på resan. Hur som helst, resan var helt fantstisk och jag kommer aldrig glömma de overkliga veckorna med min bästa vän. Bilder tänkte jag lägga upp senare. Sedan jag kom hem har det varit precis som vanligt - plugg, jobb, plugg, jobb och så vidare. Min kära sambo åkte till Gran Canaria i fredags, där han har smider lite planer(!), och kommer hem på fredag. Nu är precis påskhelgen över och den var skitrolig! Massa fina människor kom hem och det var fest hela tiden, typ.

Eftersom att det var ett tag och för att slippa världens längsta inlägg så gör jag en lista!

Saker som hänt
- Har gjort rekryteringstesterna till Polishögskolan - väldigt läskigt och spännande - får svar runt midsommar
- Spenderat tre sjukt fina veckor i Paris, Rio de Janerio och Amazonas
- Jag har aldrig uppskattat mitt hem så mycket som under dessa veckor
- När jag kom hem njöt jag bara och myste med min kille
- Skrivit två inlämningar i psykologin (har en liten tenta som ligger och gnager, sedan börjar sista momentet)
- Har sökt kriminologikurs till hösten
- Jag har tränat fotboll (!) och för första gången på nästan två år, spelat match, vilket är jättekul
- Firat påsk med nära och kära, druckit lite för mycket vin, men haft väldigt kul
- Var en snabbis i Kristiansand, Norge med min mor måndag och tisdag, eftersom hon ska flytta dit efter sommaren

Saker som kommer hända
- Min kille kommer hem på fredag och då ska jag krama sönder honom!
- Massa jobb
- Massa plugg
- Måste åka till Oslo, antagligen vid 17 maj
- Måste köpa biljett till Siestafestivalen, eftersom att jag ska dit
- Jag ska sommarjobba på Björkbacken, vilket ska bli kul
- Jag ska bara chilla runt hemma och njuta av att inte göra någonting

Det var allt för nu! PÅ ÅTERSEENDE!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0