EslövMalmöKöpenhamnParisRomRioManausRioAmsterdamKöpenhamnEslöv

2012-02-27 @ 12:29:18

Då var nedräkningen igång. Imorgon anländer Linnea till Eslöv, sedan åker vi vidare till Paris tillsammans med Jocke på onsdag. Det ska bli så fruktansvärt skojsigt. Jag har inte längtat någonting förrän precis just nu. Disneyland, Eiffeltornet, Notre dame, Louvren och massa mer ska vi försöka hinna med innan vi åker vidare till Rom/Rio. Det är så mycket som kommer hända så kan inte rabbla upp allt. Det får bli bilderna som berättar det roligaste sen. Skönt ska det bli i alla fall. 10 grader i Paris, 26 i Rio. SOOOOOOOOOOL GE MIG SOL!

Slinga håret sen, José kommer förbi en sväng och kikar på vår boning och sen ska vi träna arslena av oss på fysträningen med fotbollen. Spännande med förkyldningen som vägrar släppa, men nu orkar jag inte vänta längre. Packa måste jag göra också för 3 veckor hemifrån. Det är svårt. Väldigt svårt. Kläder mm för storstad, strand och djungel i en väska.

Rekryteringstesterna gick bra, tyckte jag. Blev förhörd i en timme av två poliser, snackade barndomsminnen med en psykolog lika länge, fick reda på att jag är 5 av 9 på en smarthetsskala och fick visa alla mina kroppsdelar i alla vinklar för en gammal läkargubbe som kom fram till att jag var frisk. Skönt... Att jag är det.
I juni får vi besked om vi kommer in. Hinner söka igen innan dess.

Nu ska jag lucha med mig själv och vänta på José. Och Jocke. Och Onsdag 19:00 på Kastrup. Hoppas ni hade en bra helg allihop och att ni snart uppdaterar om vad som händer. För ni lever väl? Jag hoppas. Hejhopp.


Josefine, Barcelona 2010

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0