Mentalt stöd sökes!

2012-02-20 @ 09:41:53
Åh, vilken fantastisk helg! Allt var perfekt och underbart, förutom att Stockholm tog min telefon ifrån mig.. Jag är inte direkt beroende av den och överlever absolut utan att alltid ha med mig mobil, men sjävla grejen att någon stulit två tusen kr från mig, och att jag verkligen inte har råd att köpa en ny - det stör mig! Extremt! Annars var som sagt allt jättebra, massa mys, lite fest och väldigt mycket umgänge. Nu sitter jag här och försöker att inte kollapsa av nervositet, iver, rädsla och allmän skräck. Jag ska jobba några timmar i eftermiddag och sedan åker jag direkt till Kristianstad, sover en natt och sedan gäller det på tisdag. Och onsdag. Sista testerna. HerreGUD. Snälla ge mig och Paulina alla tankar ni har, så kanske vi klarar oss lite extra bra! Nu ska jag försöka koncentrera mig på något annat än att känna massa påfrestande känslor. Wish me luck!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken speciell och fin blogg!

2012-02-20 @ 16:01:39
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0