En liten nyårslista.

2012-01-01 @ 15:48:50

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån, blev sambo.



Har du några nyårslöften?
Nej inte direkt. Men jag lovar att göra mitt bästa i skolan och ta hand om mina nära och kära.



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tyvärr. Jag hade önskat det!

 


Vilka länder besökte du?
Storbritannien och Italien. Om cirka en månad blir det ytterliggare ett land som sätts upp på listan över besökta länder...... Estland! Haha.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig. Jag är en oroare av rang ibland.. Inte bra för hjärtat.

 


Bästa minnet från 2011?
Att besöka Italien med Marcus och beskedet om att vi efter månaders lägenhetsletande äntligen fick tag i en fin etta. Bubblare: Att för ett par dagar sedan få reda på att jag äntligen kom in på journalistlinjen!

 

 

Bästa köpet?
Min iPhone och min Macbook Pro. Älskar båda.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Ovanstående + Italienresan.



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Allt älskande.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare! Bästa året någonsin.



Favoritprogram på TV?
Hmm... eftersom vi knappt har några kanaler på teven tittar vi sällan på något. Men tv-serier vi följer är bland annat The Walking Dead och Dexter, så något av dem!




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
En liten vovve. Men det kommer inte att ske 2012, men förhoppningsvis 2013!


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få börja plugga till journalist. Dör nervositetsdöden, men det kommer bli finemang.

 

Anledningen till att år 2011 har varit det bästa ever.

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0