Årsresumé i bilder

2012-01-12 @ 21:17:46Så här såg mitt 2011 ut!


Startade året med att dra på en långresa till Filippinerna tillsammans med min kärlek! Snacka om att
vi längtar tillbaka...


Februari blev lite av en partymånad.


Vänner fyllde år i mars! Här firar vi rika Sandra som fyllde 21!


Vi♥ firade 4 år tillsammans i april.


I maj var det sjösättning och vi hann stekta lite på vår fiskebåt innan
den krashade samman och så kunde vi inte åka något mer på hela sommaren.


I juni åkte jag och Johanna och firade lite midsommar i Grebbestad. Det blev en underbar helg.



Juli var en skön sommarmånad. Vi blev husägare för en månad och hade grillkväll ungefär varje kväll.
Mellan dem hann jag med några AW:s också. Men största händelsen den här månaden var såklart att
jag hoppade fallskärm! Galet.



I augusti åkte vi till Turkiet tillsammans med Elias syster och hennes snubbe. Och så
fyllde jag ju faktiskt 20 år och fick roligaste födelsedagspresenten ever av mina vänner
och min boyfriend, nämligen vattenskotersafari!


I september blev det många utomhuskonserter på Grönan. Bl.a. Håkan Hellström och Daniel Adams Ray.
Jag färgade också håret mörkt inför hösten.


Sandra och jag hedrade såklart "Kanelbullens dag" genom att baka feta kanelbullar.
Jag gjorde säkert något annat kul resten av oktober.


I november åkte vi till Norge, Oslo, och firade vår kära vän Linnea. Sjukt bra helg!


Svenssonfamiljen fick en ny familjemedlem denna månad, nämligen denne lille krabat.
December var både en stressig och mysig månad. Stressigt blev det pga av att mellan jobb och annat
styr, skulle vi lite hastigt och lustigt öka på vår lägenhetsletningsfart lite grann. Julen firade jag för första
gången utan min familj och i stället med min andra halva, och hans familj. Mysigt men ändå konstigt.
Året avslutades på bästa sätt med fina vänner, god mat och dans!

Det här året har innehållit så mycket! Jag har nu bott mitt första hela år i egen lägenhet och tillsammans med min pojkvän, vilket har varit helt underbart. Jag har även varit ifrån min familj och mina vänner mitt första hela år, vilket har varit sjukt jobbigt. Och jobbigare blir det för varje gång tycker jag! Men mitt liv här i Stockholm börjar kännas mer och mer naturligt och jag trivs som sjutton här! Nu har vi ett helt nytt år framför oss som kommer innehålla ännu mer spännande saker, det ser jag fram emot!

/ Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0