Ett nytt liv

2012-01-20 @ 11:30:21

Sådär ja. Nu var alla mina ägodelar flyttade många mil ner i vårt land. Det känns omtumlande men ändå så självklart. Vi har hunnit möblera en del, ikeat, storhandlat mat för första gången i våra liv, lagat massa mat och ordnat. Jag har också hunnit söka lite jobb, fixa och dona, storstäda, friskats och svettats, träffa Josefine, bespruta mig med läskiga vaccin som gula febern och hepatit inför Rio, utforska Lund, låna böcker, beställa en dyr studiebok, baka banankaka och gymma med Julia och få en kniv i handen. Jag mår bättre än på länge men jag saknar såklart alla mina kära då och då. Dags att vänja sig. Ser fram emot vad framtiden har att ge. 2 veckor kvar till besked från polisen och 6 veckor kvar till ParisRio. Nu kör vi hårt. Stenhårt. Fest på lördag men innan dess FREDAG!



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0