Två helger och en vecka

2012-01-28 @ 22:15:10







Förra helgen var vi två i Tallinn en sväng och hoppade från parkbänkar. Det var kallt men mysigt. Dessutom hittade vi Converse för 27 euro, vilket kap!

I måndags började jag skolan. Orkar egentligen inte skriva mer om det, förutom att det är skitroligt. Går dock väldigt långa dagar i skolan så min hjärna har inte hunnit smälta allting än. Men har hittat hem.

Igår kom Therese till mig och Macke och vi hade myskväll. Vi skulle ha gått på Kodjo Akolor och Björn Gustafsson på studentpuben på Södertörn, men gästlistan blev full så det blev inget. Vi gick istället på bio och myste loss.



Såhär ser Therese ut. Himla söt.


Såhär ser Macke ut. Också himla söt.


Och slutligen, såhär ser jag ut. Så jävla söt.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0