Jullovet genom systemkameran

2012-01-19 @ 10:05:03Nu när mitt lov officiellt tar slut på måndag med råge (har dock haft en hemtenta på "lovet") så är det dags att göra en kort liten summering.


Det har gjorts och ätits julskinka och annat gött (är i och för sig inte särskilt förtjust i just julskinka..)


Det spelades väldigt mycket tvspel och Adrian fick även Kinect i julklapp. Något som även jag och Macke införskaffade oss efter jul.


Det blev julafton och den firades en stund på morgonen med Marcus och sedan hemma med familjen. Adina var fin.


Och vi fick fina paket.


Lillkusinen Isabella.


Mormor och Buster.


Åkte till Öland över nyår.


Lekte.


Tog promenader.





Syster och jag.


Det hände givetvis mycket mer under jullovet men det var någonting som min iPhone förevigade istället. Det kanske kommer en omgång till.

/Felicia


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmaws (a)

Hej!

Jag såg att du och några kompisar var i Kos på hotellet Sevi sun. Jag och mina 5 tjej kompisar ska dit i sommar och undrar hur det var och om ni hade enrumslägenheter eller om ni hade tvårumslägenheter.

Kan du tipsa om nått man verkligen måste gör där?

MVH.

Emma :D

2012-01-20 @ 20:50:50
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0