Every teardrop is a waterfall

2012-01-22 @ 20:12:34
Bilden är från någon småtimme förra helgen. Vår lilla pojke Alfred bodde på soffan och lekte med pistoler. Han lämnar ju för övrigt också stan snart och gud vad hemskt tomt det kommer bli.....

Nu är det en månad sedan det var jul och alltså en månad sedan jag flyttade hem till Vimmerby igen. Det har hänt så otroligt mycket på den lilla månaden att det känns som ett halvår, minst! Jag har återförenats och kort efter det skiljts från alla mina finaste vänner, spenderat massa tid med de superfina som fortfarande är kvar här och gosat med min sambo typ dygnet runt. Denna helg var den första på denna månad som det inte har varit partyparty i någon form, vilket var otroligt skönt! Min man åkte till Växjö i fredags, så jag sa farväl till honom och gick bort till mamma. Vi ägnade kvällen åt att gympa, äta lasagne, baka bröd, dricka öl och äta choklad. I lördags hämtade vi upp brorsan i Linköping och åkte vidare till Örebro där min moster, morbror och kusin bor. Där har vi i princip bara suttit i soffan och pratat och ätit, välbehövligt! Nu är jag hemma ljuva hemma igen. Försöker ha det mysigt helt ensam, men det är inte så lätt längre, när jag börjar bli van vid att alltid ha någon annan vid min sida. Hoppas mannen kommer snart! Tills dess får jag passa på att se på typ Veckans brott eller något annat, för sedan blir det nog Prison Break tills vi somnar. Ehm, ja. Vi råkade börja titta lite på första säsongen av PB och nu går det ju liksom inte att sluta. Börjar till och med få abstinens när jag inte tittar och inatt drömde jag att jag var med i serien! Yes, så är läget. Imorgon är det måndag igen och jag ska jobba jobba jobba. Puss och hej!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jullan

Gött att du har de bra Linnéa!! Vart jobbar du? :-) kraam

2012-01-23 @ 15:40:27
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0