En liten lista på vad jag har gjort sen senast

2012-05-25 @ 19:59:26Även om uppdateringarna inte kommer särskilt ofta här på bloggen kan det vara roligt ibland, eller hur? Så nu drar jag mitt strå till stacken och skriver ett litet inlägg. Det kommer förmodligen bli himla rörigt och osammanhängande. Men bättre än inget hoppas jag!


Efter en liten kik i arkivet ser jag att sist jag skrev var den 9 mars. Oj oj oj, vad det har hänt saker sedan dess. Låt mig rada upp.


Världens sötaste hund.


 

 

Hmm... det var vad jag kunde komma på för tillfället. Den största nyheten är givetvis Frank. Vi håller på och donar här hemma. Det står skålar på golvet och väntar på honom. En söt säng bredvid vår. Det hänger ett koppel i hallen. Vi har försäkrat den lille (Matador som hans stamtavle-namn är!) . Vi har köpt och läst sjuhundrasjuttioelva hundböcker och sett på alla säsonger av hundcoachen. Fredrik Steen är vår idol, hehe. Nu saknas bara Frank Olov Gustafsson Lundberg. Vår lilla guldklimp.

jag har också saknat världens finaste lillebror mer än någonsin.

/Felicia

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0