Harrys, Liseberg och förkylningar

2009-08-11 @ 16:23:00

Tiden går alldeles för fort. Hinner med mycket visserligen men snart är skolan igång igen. Sedan jag skrev förra gången har jag hunnit skämma ut mig, jobbat min sista dag på ALV, träffat Marina och massa andra mysiga människor, festat, grillat, åkt Höjdskräcken på Liseberg, hostat sönder min hals, snarkat och dansat sönder mina fina nya högklackade skor.

För tillfället mår jag inte så bra. Min förkylning har blivit värre och min mage vill mörda mig. Desstuom flyttar världens bästa Kenny ifrån Vimmerby om 6 dagar, vilket är mindre roligt. Men hur segt allting ändå känns just nu vill jag inte deppa sönder allt för mkt denna vackra tisdag. Därför lägger jag upp lite glada bilder från i fredags när jag och Marina festade hos Johan och på Harrys. Vi hade sjukligt roligt, tackar så mkt för det! 


Lite förfest hos HetsJohan

Marina och Jag

Snyggkenny

HetsJohan själv

Alternativ 1: Kenny fick spelet och började strippa
Alternativ 2: Kennys dragkedja gick sönder
Rätt svar: 2

Hon körde posen

Det gjorde däremot inte jag

Blev inga fler kort efter den här fläshiga bilden men den får
avsluta en mycket galen men rolig kväll. Tack för det!


/Paulina
Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0