Living the dream

2009-08-02 @ 18:28:22Inatt trodde jag att jag skulle ha en ganska normal dröm, utan jobb framförallt. Men nä då. Mina drömmar kan nog inte vara normala, och för tillfället inte vara utan jobbet. Inatt drömde jag att jag var på ett bröllop. Ett väldigt oseriöst bröllop. Bruden och brudgummen hade jättestora och konstiga skor på sig. Viktor Kallay var präst, i sina Kopparkrogen-kläder och fina glasögon. Jag hade en ny kamera som jag skulle ta kort med, men det funkade inte, Felicia trodde att det var batteriet. Allt var ganska konstigt, som vanligt.

Annars känns det väldigt bra i min själ. Jag har jobbat och slitit mig trött och rik. Nu har jag långsemester i tre dagar. Ikväll ska jag träna fotboll. Imorgon ska vi spela träningsmatch (mot Åses lag, förresten). På tisdag åker mamma och jag till Stockholm och stannar till onsdag. På onsdag och torsdag kväll är det fotbollsturnering med ALV. Måndagen efter det åker vi till Liseberg och gör allt som man gör där. Sedan är det lite jobb och lite liv kvar. SEDAN ÅKER VI TILL KOS. Plus att jag har åtta underbara mackor och fyra spett med chokladdoppade jordgubbar i min väska. Det gör livet.


Och detta är min vänner. Dom gör livet.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig lakto-ovo vegetarian

chokladdoppade jordgubbar?? åhh så jäkla mumsigt det låter. Har faktiskt aldrig ätit det :S

2009-08-02 @ 18:43:24
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0