Otålig

2009-08-15 @ 18:04:04

Bild okänd. Från underbara Paris!

Jag är extremt otålig. Har alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara. Jag kan inte pyssla, jag kan inte måla, jag kan inte lära mig att spela gitarr, jag kan inte stå och vänta för länge, för det är tråkigt och frustrerande! Hela dagen har varit frustrerande. Det är tråkigt väder. Jag har inte haft något att göra. Jag har packat resväskan. Jag har väntat. Jag har längtat tills ikväll. Jag har väntat ännu mer. Druckit några koppar kaffe. Bloggat. Läst bloggar. Lyssnat på musik, främst Kent och Belle and Sebastian plus Fulla för kärlekens skull (en låt av Eldkvarn som har mycket minnen). Har spelat lite Farmville på Facebook. Packat tills ikväll. Skickat sms (för första gången på flera månader!!). Väntat lite till. Längtat ihjäl mig efter tisdagen. Blivit rädd och fått resfeber. Tänkt på mardrömmen jag drömde inatt. Väntat. Väntat. Och väntat.

Nu vill jag inte vänta mer! Jag vill att klockan ska vara halv sju och jag, Therese och Linnea åker till Åses sommarstuga nu! Jag vill att det ska vara tisdag och vi sitter på planet till Grekland. (Nåja, flygresan skulle jag gärna vara utan men ni fattar poängen). Jag vill dansa mig svettig med några av de människorna jag älskar mest av allt i hela världen på en nattklubb på Kos nu! Jag vill sitta på balkongen på vår lägenhet och sippra alkohol och känna glädjen och berusningen kittla i magen och ut i tårna. Jag vill ligga på en strand och blicka ut över det oändliga Medelhavet, med dess turkosblåa färg. Jag vill gratta Ina på hennes 18-årsdag med ett harparty (OBS! Internskämt.). Jag vill skratta och vara lycklig! Men jag vill inte vänta!

NUNUNUNUNUNU!


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Haha, väntar man på något gott..



Vilken charmig blogg ni alla har. Kul med er anledning också, att börja blogga alltså=)

2009-08-15 @ 19:26:46
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: klara

vilken häftig bild och cool väska! åhh visst är den, så söt! :) kram

2009-08-15 @ 21:50:17
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0