Ett gott år

2009-12-30 @ 22:51:00Haj haj. Kände att jag kanske skulle ta och önska ett litet gott nytt år till alla små människor som läser vår lilla blogg. Det har varit ett mycket bra år, enligt mig. 2009 var året då SumSeven blev SumSeven. SumSeven har gjort väldigt mycket detta år och personligen tycker jag att det är vårt bästa år någonsin, av de få vi levt tillsammans. Den allra största höjdpunkten är ju definitiv den fruktansvärt underbara veckan i augusti när SumSeven var på Kos tillsammans. När jag sitter med mitt vita hår, mina löständer och gamla blommiga kläder på något illaluktande ålderdomshem kommer jag att berätta för de andra gamla människorna om året 2009, då jag var på Kos och söp skallen av mig och mina vänner. 2009 har ju självklart innehållit väldigt mycket mer än Kos och supande. Men det skulle bli ett oerhört långt inlägg om jag skulle berätta om allt det. Ni som varit med, ni vet ju precis vad som har hänt och det är det räcker. Sammanfattningsvis kan man väl säga att jag är väldigt glad över att jag har fått uppleva detta år, precis så som jag har upplevt det och med precis de människor som jag har upplevt det med.
Tack och hej och gott nytt år. Imorgon ska vi supa!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0