Harrys tonight!

2009-07-01 @ 16:47:34Sitter i personalrummet på alv och väntar på Therese. Hon slutar vid fem så då drar vi hemåt för att fixa oss lite inför kvällen. Hade tänkt att sätta mig i massagestolen men det var upptaget, attans! Såg fram emot en halvtimme sittandes i den. Jaja, ikväll blir det alltså Harrys med Therese och Linnea. Cicci visste inte riktigt om hon skulle med eller inte. Resten av brudarna är bortresta så det får bli när de kommer hem. Det är i alla fall karaoke där ikväll och gratis inträde, me like! :) Brukar alltid vara massor av alvfolk där så det blir nog roligt. Tråkigt bara att de inte har något dansgolv. Blir i alla fall lugnt för mig eftersom jag ska köra hem sen, plus att jag jobbar imorgon.

Linnea skriver om alla personerna i bloggen. På en roligt och fyndigt sätt.
Ina beskriver hur hon har det i Stockholm och jag blir såååå avundsjuk!
Therese gör superfina illustrationer och ökar besöksantalet på vår blogg. Bra Therese! :)
Paulina och Felle är utomlands och steker i solen, antagligen.
Cicci uppdaterar ganska sällan. Men är antagligen upptagen med jordgubbsförsäljningen eller hästarna.
Och jag jobbar för fullt. Men jag kommer inte på något roligt att blogga om. Det känns som alla utom jag har något speciellt tema som de är bra på och skriver om. Någon som har något förslag på vad jag kan blogga om? För att få inläggen lite mer intressanta och välskrivna.

Linnea har helt rätt. Jag jobbar och sliter om dagarna. När jag kommer hem är jag dötrött, så ligger framför tv:n och kollar på sex and the city boxen eller gör sjukgymnastik. Vill hitta på massor, men känns som ingen har tid och jag har dåligt med tid.

Mer inlägg kommer senare hemma hos Therese!

Hörs senare
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

ni är ju bara sex flickor?

2009-07-01 @ 17:56:48
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0