Onsdag

2009-07-15 @ 10:57:28

God morgon, god morgon, sen kan jag inte mer lalalalala.....

Hej! Vaknade cirka sisådär klockan 08.20 hemma hos Linnea. Linnea hade dock stuckit och jobbat så det var jag och Pausan som tog över lägenheten i några minuter. Eftersom hon också skulle jobba klockan nio så åkte jag hem, vågade inte riktigt stanna kvar där själv med läskiga skuggmonster och andra varelser.

Fint väder har vi fått igen också! Härlich! Ska nog ut och lägga mig i solen idag igen. Min familj och jag var i Västervik och njöt vid Lysingsbadet igår, för där var det faktiskt fint väder! Bilder kommer nog senare.

Idag ska jag packa igen. Känns som att jag packar varje dag. Denna packning ska till Stockholm. Jag åker dit imorn och får se hur länge jag stannar. Hoppas jag får tag på en biljett bara.

Gör en liten lista för dagens prövningar, mest för att komma ihåg allt själv.

1. Packa
2. Måla huset
3. Tvätta
4. Städa rummet
5. Köpa biljett
6. Sola (om solen finns kvar vid det här laget...)

So long, have a nice day!

Puss och kram

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

party all night long då? du har redan glömt det viktigaste! :D

2009-07-15 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0