Slappisdag med Slummer-Nicklas

2009-06-20 @ 22:33:37Idag sådär efter allt midsommarfirande har jag varit hos en seg nicklas som sov för det mesta hela dagen. Men för mig gjorde det inget!! Nu fick jag spela sims lite för mig själv. Mwohahaha!! Efter att en slummrande Nicklas hade vaknat blev det en skogstur på fyrhjulingen och sen hem till Vimmerby. Har gjort slingor på Gurk-Nicklas så nu är han typ, nästan halvblond, vilket passar honom utmärkt.

Bild var absolut förbjudetså jag fyller ut med en bild som Linnea har tagit.
Tyckte den blev frän. Ser ut som någon delat av den
.


Ha det bra och dröm något fint!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Joel

Fan vilken nice blogg ! :)



Gör du dina designer själv? Om du gör det , kan du hjälpa mig göra en :)



Bara att höra av sig !

2009-06-21 @ 00:31:00
URL: http://blueperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0