Äntligen helg!

2009-05-08 @ 17:28:27Jag känner att jag är den som är sämst på att uppdatera här i bloggen. Men det har inte hänt så mycket intressant i mitt liv. Veckan har mest bestått av plugg och Johan.

Efter en mycket tuff och jobbig dag i skolan är det äntligen helg. Har haft nationella i Engelska B hela förmiddagen, reading och listening. Det gick åt helvete! Jag kan inte fatta att jag är så extremt värdelös på engelska. Jag vill vara bra. Min lärare gör mig väldigt orolig. De som haft henne tidigare och har i andra ämnen säger att hon bara går efter nationenall när hon sätter betyg. Detta gör mig frustrerad, orolig och arg. Någon som har något tips på hur jag kan bli bra på engelska utan att behöva råplugga?

Ikväll blir det utgång, Harrys med Therese och den nyblivna 18 åringen Cicci som fyllde år igår. Äntligen lika stor som mig och Therese :) Grattis! . Vi ska till Therese på förfest. Linnea och Felicia kommer och gör oss sällskap. Therese skulle bjuda på en ny favorit (tror jag), som smakar päronsplitt. Får hoppas på en kanonbra kväll med mycket dans och skratt. Hoppas att det är lite fler folk som ska ut, så att vi inte blir de enda :P Blir bara någon drink för min del imorgon eftersom jag ska köra bil imorgon.

Imorgon blir det att kolla på folkrace i Gnagardalen med Therese. Johan (min pojkvän) ska köra, så det ska bli riktigt roligt att kolla. Hoppas bara att det inte blir några skador. Det är läskigt när de voltar med bilen. Men Johan säger att det inte är så farligt. Man bryter eller stukar "bara" något ben eller finger. Så det ser antagligen värre ut än vad det är. Vi hoppas på ett kanonväder! :)

Helgen kommer dessutom bestå av en hel del plugg. På tisdag har vi nationella i Matte B och jag är kass på matte.

På söndag (även lördag) är det informationsdag på alv för oss som ska jobba där i sommar. Det är inte helt fel att vi får betalt för att vara där :) eller jag hoppas vi får det i alla fall. Efter det blir det att åka och kolla på när Paulina och många andra dansar. Det är väldigt trevligt, lite jobbigt att det är så mycket folk bara.

Jag önskar er alla en kanonbra kväll! För det ska jag ha.
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha det är inte så farligt, "man bara bryter eller stukar ett ben eller finger" haha!

2009-05-08 @ 19:20:13
Postat av: elin!

åh vilken härlig design.

Den bara sprutar av glädje ! :D

2009-05-08 @ 19:37:52
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: johan

farligare o spela fotboll åse:P så är de!!hehhe

2009-05-08 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0