asså hjälp mig.

2009-05-02 @ 13:31:24Jag fattar absolut ingenting av vad som händer och sker. Jag bara trycker lite här och där men vet egentligen inte vad jag håller på med. Det här med blogg är inte riktigt min grej än. Jag heter i alla fall Paulina och är en Powerpuff pingla enligt min lilla gris till pojkvän, Simon Lönn. Han är oftast rätt söt men inte när han tar upp hela sängen med sin 90graderssovställning. Hur som helst är jag en av medianerna på den här bloggen. Jag tycker väldigt mycket om att umgås med mina andra medianvänner inklusive samhällsnördarna Åse, Johanna och Felle. Men jag har inte glömt mina andra underbara vänner och de behöver jag inte nämna för de vet redan vilka de är. Massa kärlek till dom.

Hum. dettta var mitt första blogginlägg nånsin.

PUSSHÄJ.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0