Det här visste ni inte

2009-05-02 @ 10:13:54Jag heter Linnea Ericsson. Jag är glad. Jag älskar fotboll. Jag lyssnar på musik. Jag vill vara med mina dudes hela tiden, för dom är så jävla bra. Snart har vi gått klart tvåan. Då är det sommar. I sommar ska vi bada. Och supa ner oss på Hultsfredsfestivalen och stå längst fram på typ allt. Och vi ska åka till Öland på midsommar och supa lite till. I sommar ska vi också flyga vår kos till Kos och supa mer än någonsin. Och bara vara där. Ni kanske tror att vi gillar att supa? Det gör vi. Vissa mer än andra. Men jag tror ändå att vi har som roligast när vi inte har alkohol i blodet. Då är det också störst chans att vi kommer ihåg vad vi gjort. Jag och fyra till dudes i denna summa sju går media. Nu funderar jag därdär på vad syftet är med denna text. För man ska alltid ha ett syfte. Jag har kommit fram till att syftet är att bara berätta lite om mig och mina dudes. Och att jag tyckte att det var dags för mitt första inlägg. För detta ska ju bli en jävligt uppdatrerad blogg, vettni!

Och för att berätta en annan liten intern sak, brudar. Igår när jag satt här där jag sitter nu, kom lilla Daniel Bjurhem i sin lilla kofta och gick sina små steg upp för den lilla backen från Statiol. Det var ju trevligt, tänkte jag.

I'm out (för att citera allas vår Ryan Sheckler)

En liten sak till. Jag hoppas vi får ordning på en ny layout snart!
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Poo

hahah sicken sköning du är Lell. HJÄLP! jag vet fan inte hur man skriver ett inlägg. huhu

2009-05-02 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0