Grattis på namnsdagen

2009-05-13 @ 19:17:47Min eftermiddag, efter den mest onödiga skoldagen i världshistorien, har varit ganska psykiskt påfrestande. Började dock med att vila mitt huvud i sängen en stund för att förbereda mig inför studerandet. Har skrivit på min psykologirapport tills jag hörde hur det började fräta i hjärncellerna på mig. Tog lite små micro-pauser ibland, vilket vi har lärt oss är bra, med bland annat en stor fet bulle som jag fick i namnsdagspresent (ja, jag har namnsdag idag - Linnea). Och tack vare bra musik och mycket sms från en viss person, klarade jag att skriva lite till, trots brist på hjärnceller. Är dock inte klar med rapporten än, diskussion kvar... Så om det är någon som har väldigt mycket tankar och åsikter om psykoser, dela med dig för helvete! Har skrivit lite om min engelskabok också, men det går inget vidare. Har ju fan inte ens hunnit läsa klart boken. Resten av min onsdag den 13 maj 2009 kommer att bestå av Roomservice, Greys Anatomy och spanska cup-final mellan Barcelona och Atletico Bilbao. Trevligt tycker jag och jag skiter i vad du tycker. so long, fuckers ;)


Slow down, please slow down
I need to find peace anywhere, in me
I feel like I'm under water struggeling to get air

I feel like I'm lost in this body, trying to get inside my head

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas ni har en fin onsdagskväll! kram

2009-05-13 @ 20:13:07
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0