Jag ska på balen!

2009-05-17 @ 22:11:16Jajamen, iår går jag på balen ett år tidigare än de flesta andra!!
Nu är det ju så att jag inte ska gå med klänning och allt tjohej. Alfred och jag ska gå som fanbärare längst fram. Kom precis hem från träningen idag. Det första de säger näg vi kommer dit: "Ni är de viktigaste av allt, det är ni som bestämmer tempo och går längst fram". Ingen press Therese.... Jag hållar bara på att flippa ur!! Men det ska nog gå bra, det kommer att gå bra!

Det ska bli väldigt roligt att få vara med på "festen" efteråt, det tackar vi Hanna för som var snäll och lät oss få följa med. Jag har inte en aning om hur det kommer att vara, dyr fin mat skulle det bli i alla fall. Kommer nog sticka ut lite bland alla balklänningar när jag kommer i min lilla vardgliga klänning. Men det känns himla kul och jag längtar nästan till lördag. Det blir ytterligare balträningar på onsdag och fredag. Sen på lördag då smäller det.
Ååh, jag längtar tills det är dags för mig att gå på balen!! Ett år kvar sen är det min tur och den gången blir det på riktigt!!

Här kommer en liten illustration!


//xoxo Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0