Måndag

2009-05-25 @ 17:04:41Nu har man gjort sitt på pluggfronten för idag. Har suttit ute på altanen med datorn och gjort klart engelskan och fixat lite med min foton. Har även skrivit klart (tror jag?!) min vetintevaddetheter-grej till mitt uppslag. Så nu tänkte jag bara skriva ett kort litet inlägg på vår kära blogg och sen slå ihop datorn och placera mig i en solstol med lite rabarberpaj. Mums.

Jag kan inte fatta att det bara är 2 veckor kvar till skolavslutningen nu! Nyss var det ju flera månader. Tiden går så fort och jag hinner inte med. Känner mej som en förvirrad stekpanna som bara ligger och tittar på. 

Elias och jag bestämde oss trots allt för att han kommer på fredag. Vi har blivit lite bortskämda nu och orkade därför inte vänta längre. Får väl se hur det blir i sommar sen. Vi har inte planerat något speciellt men vi har tänkt på att kanske åka till Smögen nån vecka. Sen blir det ju en hel del olika små utflykter när han har bil, det blir så mycket enklare att hitta på saker då! På söndag ska jag iallafall på möte på Kröngården där jag ska jobba på cafet i sommar. Hoppas på ett bra schema! Men det bli säkert från den 11 juni till den 16 augusti när det stänger, varje dag, varenda helg. Nä, ska vara lite mer positiv. Woho, kul med pengar så att man kan leva livet i sommar! För längre kommer pengarna inte att räcka...

Så var det med det. Tycker att det har hänt ganska mycket i lilla Vimseby när jag har varit borta. Bal, det var tydligen asa folk på Harrys i fredags (what?) inklusive tyskharen(!) och brand i Linneas grannhus! Inte dåligt det för att vara Vimmerby inte.

Och till er tjejer, ni är bäst no matter what!

Puss till alla er andra!

/Ina♥

 
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0