MISSA INTE!!

2009-05-09 @ 23:14:43Det är dansuppvisning i morgon kl 15.00!
och jag är sjukt sjuk. Tror jag hade feber i morse och lite på dagen. Hela min tillaro verkade snurra iaf. Genrepet var väldigt kul. Jag får en härlig känsla varje gång. Allt närmar sig och nervositeten smyger sig på lite smått. Synd att min förskyldning höll mig tillbaka lite bara. Men i morgon då jävlar blir det 100 % hela vägen fram.

Intervjun i fredags på ALV gick väl bra, hoppas jag. Alla har eller ska på informationsdag men dom har ju inte ens hört av sig till mig än och jag blir lite nervös. Mitt enda hopp nu. Snälla snälla, håll tummarna för stackars mig. Behöver verkligen ett sommarjobb.

Exakt just nu sitter jag och blir underhållen av att Simon strippar, typ iaf. Han låtsas att han provar kläder men egentligen är det en dolt parningrop. Jag vet att ni är avundsjuka på mig, och om inte så borde ni det. Nej nu ska jag sluta skryta. Men kan inte rå för att jag blivit helt nerkärad i honom.

Okej det var allt från mig. Mitt internet har pajjat så nu får vi se hur lång tid det tar att fixa.

Över till Olle.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

krya på dig jävla snorunge och hoppas du får ett jävla jobb på alv-aset!! PÖSS

2009-05-09 @ 23:22:25
Postat av: tesen!

paulina, du måste ju skriva ditt namn varje gång du skriver så att jag vet vad jag ska läsa.



P.S jag vill oxå ha en kille i mitt rum som strippar sådär

2009-05-10 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0