Nummer 1 i garderoben!

2009-05-09 @ 21:49:58

God kväll där ute! Vad har ni hittat på den här helgen?

Jag tycker helgerna bara passerar i rasande fart . För min del händer det väldigt mycket just den här helgen men det ska jag tala mer om senare.

Nu tänkte jag berätta om gårdagens utgång. Vi började som ni vet hemma på altanen hos mig, Jag, Linnea, Åse och Cicci, lite förfest så att säga. Jaa så var vi på väg mot Harrys! När vi kom dit var vi nummer 1 i garderoben. Det var så gott som bara vi där, ingen hade kommit. Det var alltså Jag, Cicci och Åse på hela Harrys!! Fler blev vi inte heller. Så vi shakade på dansgolvet för oss själv tills… Den tyske fältharen kom! Tänkte på Ina och hardansen, så vi lärde haren hardansen och dansade med honom. Gå in och kolla makelove.nu för att läsa mer om den tyske fältharen.

För att bara vara typ vi tre tjejer hade jag ovanligt kul och runt 1 började fler trilla in på Harrys. Men jag hoppas ändå att det aldrig mer är såhär dött på Harrys någon mer gång!

 

Här kommer lite bilder från vår lilla utflykt:


 Ha en bra kväll! Sov så gott!!

 

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar er design =)



kolla gärna in i min blogg =)



Kram /// Lisa

2009-05-09 @ 22:14:38
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: linnea

haha gutt :D du måste skicka min namnteckning till mig?!?!? :)

2009-05-09 @ 23:28:19
Postat av: Ina

Alltså jag är stolt över er ;D Ni för hardansen vidare. Haha skrattade ihjäl mig när jag fick mms:et. Så jävla klockrent :P

2009-05-10 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0