Öltältet

2009-05-30 @ 11:34:35Felle, du missade något... Öltältet var riktigt skoj igår! Måste nog faktiskt säga att det var den bästa festen på ett tag :) Blev en massa dans, sång och glada miner, hihi.. Åse och jag spiknyktra som vi var, var vi ändå helt klart modigast på hela plejset, vi dansade när alla andra stod och smuttade på sina öl runt omkring, de som inte vågar dansa! Senare framåt kvällen blev det lite mer liv i luckan, mer "smått" folk kom.. Och jag säger bara en sak; Harrys dj kan slänga sig i väggen, den här var kanonbra och spelade för en gång skull lite bra låtar, lite som man kan sjunga till och sådär.. ;) Däremot var det inte sådär superkul att få ett glas öl rakt i håret och ner på kläderna, så det var bara till att duscha igen när jag kom hem. men vafasen gör det egentligen..man lever bara en gång, men så jätte fräscht var det inte...luktar fortfarande öl och rök.. :( Blir ingen marknad för min del idag. Brukar inte vara så mycket att ha. Ska vara hemma lite idag istället, träna pollis och kanske se en film :D Jahopp, nehepp..kanske man ska bege sig ut i solen, ni vet den som smyger fram några få gånger om året.. Hej svej / C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Ja Cicci jag hade skitkul :) det var bra att du följde med. helt klart bästa festen på mycket mycket länge! :)

2009-05-30 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0