Party, "Kalas" och Pollis

2009-05-10 @ 15:59:59

Ja, min helg har bestått av just party, "kalas" och pollis :)
Började lite smått hos Therese i fredags, vilket redan skrivits här på bloggis. Jag hade iaf roligt, även på Harrys trots att det var dött hehe, menmen..
Igår så stod det städning på programmet, man vill ju inte gärna visa rummets riktigt jag när man får gäster, därför fick jag dammsuga, torka och byta lakan och hela köret men fint blev det iaf och nu ska jag försöka hålla det sådär...ett tag iaf...
klockan 6 droppade mina släktingar in och det blev presenter till mig och syster..som fyller år imorrn.. :)
och en hel massa gosaker åt vi..alltså min mamma måste ju ha 150 armar, så mycket kakor hon bakat och massa mat, tårta och hela köret..
blev iaf väldigt lyckat och jag trivs med att vara 18! har fått känna på det några dagar nu ju ;P

Sedan har jag bara ridit på pollis och igår fick han använda sin hjärna och sina muckler extra mycket - blev lite träning och han gick superduperkanonbra! :) Stolt är stolt ägare ;D

Blir inte till att åka in och kolla på dansen idag, glömde bort de först och nu så känner jag att det blir lite sent om jag ska börja fixa och ta mig in dit och allt. jag får la stanna kvar här i bushen! Hoppas det går bra för flicker iaf ;) och det kommer det göra också, det vet jag!

Imorgon blir det paddling för SP07A:s del, kuul ;) vi får väl se hur det går, så som jag fattade det kommer jag åka med två nybörjare, spännande :D hihi, det går nog bra. Måste inhandla lite nödproviant till imorgon med kom jag på, jag får inte glömma det....Glöm inte det Cecilia!!! 

Ha de gött allihop!

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0