Söndagsångest.

2009-05-03 @ 16:24:02Jaa. Men allt är ju i alla fall som det ska, ångesten sprudlar runt i min lilla kropp såhär på söndagseftermiddagen. Körde precis hem från Simon och det gick faktiskt hur bra som helst. Jag parkerade mellan två bilar för första gången utan körskolelärare och jag körde om en bil och var faktiskt uppe i 120 km/h. Det gillar vi! Får se hur länge körkortet ligger kvar i min plånbok sen när det blivit mitt. Förövrigt är det bara 7 ynka veckor kvar till jag ska köra- och skriva upp.
IM SCARED!

Idag har jag och Simon varit tillsammans 3 månader för er som är intresserade. En rätt viktig grej för mig iaf. Upp och ner har det allt varit mycket under denna korta tid men det är väl så det ska vara antar jag. valborg var kul och helgen har varit mysig, bortsett från vissa saker men i övrigt ska man inte klaga med tanke på vädret. Tog en tur med Cornelia & Fredrik i fredagskväll och jag vill ju inte verka töntig men den bilen, SKA jag ha en dag. höhö.

Nu sitter jag här hemma hos pappa och klockan är exakt 16:05. Jag tänkte börja med min nya psykologi rapport som ska in om 10 dagar. Wuhu! jag älskar verkligen rapporter. Det är så skönt att veta att jag har något att göra nu resten av vecka. Annars hade jag ju liksom bara suttit här och haft det tråkigt. Och för att inte glömma alla de andra uppgifterna som ligger uppradade efter varandra nu i Maj. Någon dag tänker jag skriva upp alla här för att påminna er alla, men just nu är listan alldeles för lång, så jag orkar helt enkelt inte. Ha det så bra med livet tills nästa gång.







Puss på er mina kära mediankompisar vi ses i morgon bitti.



/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0