Söndagstema

2009-05-11 @ 16:13:15

I söndags var det dansuppvisning, här är det några små coolingar.



Här är min lillasysters dans, hon är den i mitten med turkos kjol, grönt linne, svarta strumpbyxor och röda benvärmare.



Här är Basic Beats, tror jag, och Johanna i mitten :) Adrian var superimponerad av dem haha.



Här är Paulina med och dansar! Värsta duktig!



Här är samma dans igen! Paulina i mitten ungefär.



Jag älskar den här bilden, för Paulina ser ut att vara med i en reklam! :D

Dansuppvisningen var fin och rolig och allt det där, lite lång dock för stolarna är inte de skönaste.



Efter det så hade Adina och jag lite flumm framför kameran. haha



På kvällen hängde jag med till Adrians skytte, han var så duktig!






Annars så var jag på ALV-introduktionsdag i lördags och idag har skoldagen varit onödig i och med att typ alla lektioner gick bort, men ändå så satt man och väntade på dem. Men vi fördröjde tiden med att spela en massa kort!

Efter det gick jag till körskolan, pluggade massor, gick svinbra!

Nu är jag här.

Ha en trevlans dag!

Puss Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0