Spårlöst med glass

2009-05-18 @ 21:21:05idag gick som sagt alla lektioner bort och jag har varit hemma och fått lite gjort. Jag skickade in psykologiarbetet och gjorde klart bokredovisningen i engelska, skönt! Sen har jag även varit lite nervös för Elias skull men han klarade teoriprovet galant. Imorn börjar jag inte förrens vid tio i ett och har bara en lektion. Om någon ska gå på Foton så kan ju du säga till Björn att jag jobbar hemma igen, tack!

Var på ett Core-pass förut så nu lägger jag mig i sängen med en skål glass framför Spårlöst på fyran. Det förtjänar jag.

Funderar förresten på en musikuppgift vi har i engelska. Tror jag ska prata om Bob Marley, han är ju skön. Men sen ska jag berätta om en låt, vilken ska jag välja? Något förslag?

Ha det bra allesammans! Vi ses vi tio i ett imorn alla medianare!

/ Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0