Tjenixen

2009-05-04 @ 13:49:43

Till att börja med vill jag bara säga att det här med bloggande går strålande för oss!

Kom hem för en snart en timma sen, har bara haft körlektion och idrott idag. Jag är mätt, go och gla (nu), för ja har ätit Crunchy ida (nyss)..Kan ju vara bland det godaste som finns.. Jag och mina puffar, hm. inte vidare mycket till mat men men, gott är de!
Hade tänkt ta tag i mitt liv idag, eller ja, mitt skolliv iaf men vi får se hur det blir med den saken..
Saknar pollis också så jag kanske tar mig en sväng ut i skogen sen :) Det måste ju vara den bästa terapin någonsin..
Börjar vid 12.50 imorrn, hur känns det? Bra! Så jag ska sova igen mina timmar tänkte jag, har inte hunnit sova igen Valborg än ;/ men va gör de egentligen? Man lever ju bara en gång!

Nehepp, dags att dra vidare

Auf Wiedersehen
/ Cecilia

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi har ju redan blivit ena rediga bloggfantaster! Snart hamnar vi säkert på aktiva listan på blogg.se framsida :D haha

2009-05-04 @ 18:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0