FC Barcelona

2009-11-24 @ 21:40:54

Som vanligt när det är Champions League-tisdag sitter jag här med min Barca-tröja och är ledsen och upprörd. Viasat är utan tvekan den sämsta tv-kanalen i världshistorien. Jag förstår inte någonstans på något vis varför de visar Debreceni - Liverpool på sexan iställer för Barcelona - Inter. Det är och kommer alltid att vara en fråga utan ett vettigt svar. Som tur är fixar mina grabbar matchen ändå, än så länge då de mosat Inter med 2-0 efter en halvlek. Och på söndag är det El Clasicó, då jävlar. Nu ska jag iallafall fortsätta att gråta inombords över att jag inte får se mitt lag när de vinner.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så jävla med dig på denna Linnea!!! jag gjorde exakt samma sak! SKAM!

2009-12-06 @ 20:32:02
URL: http://mainstreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0