Inte så vidare viktigt för omvärlden, nej.

2009-11-04 @ 22:46:05

Igår rensade vi vår gamla dator, på gott och ont.
Nu åker den till tippen men bilderna sparade vi.
När jag såg den här bilden kände jag hur fort tiden
går för det där var som i förrgår men kolla hur lite min
lilla kille är där. Jag blev även väldigt sugen på att färga
mitt dassiga hår i någon fin färg. Borde jag?

Mycket tankar men inget gör jag åt dem. Som allt annat.
Sjukt vad det går i mitt huvud nu för tiden, kan jag sluta?
Ibland vill jag bara stänga av alla jävla måsten och får-inten.
Vi dör ju ändå någongång och då spelade det ingen roll iaf.
Japp! och med dessa positiva tankar om livet tänker jag avsluta.

Godnatt Sverige.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

Rolig blogg!

2009-11-05 @ 16:13:50
URL: http://ebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0