Sjukling nr 2

2009-11-17 @ 18:03:49Precis som Tzetze så fick jag diverse biverkningar av vaccinationen så jag stannade också hemma idag. Kunde inte sova hur jag än vred och vände på mig för att min arm var så öm, och precis som Cicci så hade jag feber och var allmänt förvirrad. Minns att jag satte mig upp mitt i natten och började prata med mig själv, men slutade genast då jag kom på att det var ganska konstigt. Min näsa var också igentäpt så det blev inte mycket sömn för mig inte. Men det tog jag igen fram till halv fyra för då hade jag körlektion. Nu närmar det sig! Allt är bokat så det är bara att köra så mycket som möjligt nu.

Känner mig iallafall bättre nu så ett nationellt prov imorn ska jag nog klara av. Har dock inte förberett mig något. Har ingen som helst motivation till det så det blir nog inget av den förberedelsen.

Nu ska jag äta upp mitt lördagsgodis och kolla på True Blood. Här kan ni se säsong 2 om ni inte orkar vänta tills SVT börjar sända det igen i februari.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0