Projektarbetet är överskattat

2010-04-10 @ 19:12:43

Från klockan 11 idag fram till nu har jag och Johanna ägnat oss åt detta förbannade projektarbetet. Vi har lärt ut dansen och nu sitter jag här och har precis börjat skriva rapporten. Den kommer döda mig, om inte allt runt om hinner göra det före.  Showen är om 3 veckor! Tiden är knapp. Inom en vecka ska både den helt ofärdiga planschen upp och likaså broschyren ska vara klar för tryck. Ska en ynka kurs behöva ta upp all tid man har när den knappt spelar någon roll..? Jag har börjat tvivla. Har redan ont i huvudet och då är vi halvvägs på denna långa dag. Vi kommer sitta här ett bra tag till ... beräknad tid 22.00. Men som lite tröst ska vi snart åka och köpa tacos och varva hjärnan och magen med.

Over and out /P.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0