Jag var bara inte gjord för dessa dar

2010-08-13 @ 22:00:35Egentligen vet jag inte hur jag ska uttrycka mig. Den här veckan har bara varit fylld av känslor, de allra starkaste känslorna man kan känna. Kärlek, ilska, glädje, oro, panik, lycka, nervositet, stress och mycket mer. Ibland har jag nästan inte klarat av alla känslor i mig och halvt brutit ihop. Och kommit igen. Just nu är jag så glad och förväntansfull att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Men det gör inget, så länge det är bra känslor. Fredag den 13:e är det också, men jag har haft allt annat än otur. Jag hade turen att vakna upp med världens bästa vän på golvet och senare turen att spontanboka en resa med denna vän, som antagligen kommer bli helt sjukt grym. Det gör dock ont i mig att inte min andra bästa vän Ina kan följa med, eller min bästa vän Julia. Får se hur det blir med min bästa vän Cecilia. Hoppas hoppas. Annars får de två bögarna klara sig själva, det brukar dom. Way out west imorgon och Skåne om en vecka. Sedan tatuering också, förresten. G u t t .

Nu ska jag sluta tjata om allt bra som finns i livet, för det kommer aldrig ta slut.







Man ska vara glad.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0