Jag med då!

2010-12-01 @ 12:24:00



Min bästa vän
är faktiskt flera
När jag borstar tänderna är jag oftast för trött för att tänka på något annat än att just borsta tänderna

När jag lagar mat måste jag ha musik
Jag är rädd för att dö
Den värsta känslan är ångest

Den bästa känslan är när man inser att man har ett helt liv framför sig
Jag är bäst på att tänka för mycket
Jag är sämst på att tänka tillräckligt mycket
Jag kommer alltid vara mig själv
Jag lyssnar på bra musik, till exempel Johnossi, Hästpojken, Håkan Hellström, bob hund
Jag pratar lite för mycket ibland när jag är trött
Jag tycker om att leva
Kärlek är det finaste som finns
I somras var jag lycklig varenda dag
Sist jag grät var när jag var ledsen och inte kunde sova

När jag vill tänka springer jag
När jag bakar så bakar jag absolut inte ensam och gör så lite som möjligt och äter så mycket som möjligt
Innan jag går och lägger mig brukar jag fisa tillsammans med min kille och sedan längta till frukosten
Just nu tänker jag på hur jag ska undvika att frysa ihjäl när jag går ut sen

Bebisar är konstiga
Idag har jag sovit, ätit megagod frukost, duschat och hängt här
Ikväll ska jag antagligen titta på serier under täcket och typ äta glass
Imorgon kommer jag jobba på förskolan i Bullerbyn mellan 9.30-15.30 och sedan träna
Jag vill verkligen vara i Barcelona och träffa min gayfriend Paulina, NU!
Om jag var ett djur skulle jag vara en örn
Min mobiltelefon är förhoppningsvis helt fungerande igen, ring och kolla om det hörs vettja!
När jag vaknar på morgonen vill jag dö, tills jag har ätit frukost, då brukar jag bli mänsklig igen

 

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0