Ännu mer panik,

2010-02-06 @ 16:09:33

jag kan inte den förbannade dansen som vi ska visa upp om tre timmar! har nog aldrig varit osäker på en dans så som jag är nu. Kul att alla kommer vara supergrymma med. Jag och Johanna var testat på popping, hip hop new style och lite powermoves under dagen och kan ju säga att lärarna var helt sjuka. De ska desstuom vara med och tävla nu. Men vi får se hur det går, man måste vara självsäker. Hoppas ni kommer dit och tittar, det är gratis och kommer helt klart vara värt en liten sväng. Breakdancen börjar vid 17.00 och streetdancen vid 19.00. Nu ska jag åka och förbereda lite i Allhuset. Ses där! Hej så länge.  


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0