Brottisdagen/ Fettisdagen

2010-02-15 @ 20:14:53Jag önskar att det var tisdag idag. Åtminstone när det gäller programmen på tv. Se här vilka fantastiska program som går!



Sedan är det ett litet uppehåll.



Sedan är det ett litet uppehåll igen.




Jag kommer givetvis tyvärr inte att kunna sitta uppe till halv fem på morgonen varje tisdag. Tror inte att jag skulle orka det även om det var lovdag haha. Men jag stör mig att det sjunde avsnittet av Grym Attraktion (det bästa av de som visas) går 03:15, när det sjätte gick klockan 21:15. Måste kolla upp det där.. Update: Det gick som tur var nästa vecka också!

Det är inte alltid samma program varje tisdag, men det handlar alltid om brott. Ett tips! Jag sitter alltid bänkad framför teven på tisdagar i alla fall. Jag skulle dock vilja orka se Född mördare? klockan 00:10, för det handlar om Harold Shipman. Han är en känd seriemördare som mördade mellan 200-300 patienter på sitt sjukhus, oftast genom överdos av morfin. Hur han lyckades mörda så många innan han blev upptäckt är ett mysterium, tycker jag. Utåt sett var han en älskad och respekterad man, men egentligen var han en sjuk jävel. Idag sitter han inne på livstid.

Nu kanske jag verkar så där nördig igen, men jaja. För de som inte vet planerar jag att läsa kriminologi på universitetet sedan, för det är ett stort intresse som jag har!
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0